اپلیکیشن های سفر به دبی
نوشته شده توسط : تینا

اپلیکیشن های سفر به دبی


اپلیکیشن های سفر به دبی

دبی، یکی از مقصد های محبوب در بین ایرانیان می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفر به این شهر توریستی بسیار راحت تر و لذت بخش تر شده است. شما با نصب یک اپلیکشن می توانید سفری منحصر به فردی را تجربه کنید. با آژانس چهار فصل همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های سفر به دبی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن راهنمای دبی مال

اپلیکیشن های سفر به دبی

دبی دارای مراکز خرید فوق العاده ایی می باشد. معروف ترین مرکز خرید شهر، دبی مال نام دارد با داشتن ۱۲۰۰ مغازه، بزرگ ترین مرکز خرید در دنیا محسوب می شود. یکی از اپلیکشن هایی که شما را در زمینه خرید راهنمایی می کند، اپلیکیشن راهنمای دبی مال می باشد. شما با نصب این اپلیکشن به صورت رایگان، می توانید خریدی راحت و لذت بخش در این مرکز خرید داشته باشید. تور استانبول نوروز 98

اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی کریم | Careem

شهر دبی، مراکز خرید مختلف و تفرجگاه های زیادی را در خود جای داده است. شما برای بازدید از این مکان های دیدنی، به تاکسی نیاز دارید. با نصب اپلیکیشن کریم می توانید به صورت آنلاین تاکسی سفارش بدهید. شرکت تولید کننده این برنامه، علاوه بر امارات در کشورهای مختلف خاورمیانه هم شعبه افتتاح کرده است. شما با این اپلیکشن می توانید به راحتی و بدون درد سر تاکسی بگیرید و از جاذبه های گردشگری دبی بازدید کنید.

اپلیکیشن مترو دبی | Dubai Metro 2

اپلیکیشن های سفر به دبی

برای رفت و آمد در سطح شهر، علاوه بر تاکسی می توانید از مترو هم استفاده کنید. بسیاری از گردشگران از مکان دقیق ایستگاه های قطار اطلاع ندارند، ولی با نصب اپلیکیشن مترو دبی ۲ این مشکل برطرف می شود. این برنامه در  مورد زمانبندی حرکت قطارها، اطلاعات ایستگاه ها، فواصل حرکت و... اطلاعاتی را به مسافران می دهد. هم چنین این اپلیکیشن شما را بیشتر با تاریخچه مترو دبی، زمان ساخت، تعداد ایستگاه ها و … آشنا می کند.

اپلیکیشن سفارش غذا Talabat

اگر عاشق امتحان کردن غذاهای خوشمزه و لذید هستید، حتما اپلیکیشن Talabat را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن شامل صدها رستوران، کافه و فست فود در سرتاسر دبی می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در هتل یا محل اقامت خود تحویل بگیرید. هم چنین این برنامه، در چندین کشور عربی و خاورمیانه ای فعالیت می کند. یکی از مزیت های این اپلیکشن این است که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته فعال است. قیمت تور استانبول

اپلیکیشن زوماتو | Zomato

یکی دیگر از اپلیکیشن های سفر به دبی، اپلیکیشن زوماتو  می باشد که در زمینه سفارش و تحویل آنلاین غذا فعالیت می کند. این اپلیکیشن، علاوه بر دبی، در امارات و ۲۳ کشور دیگر فعال است. البته این برنامه به اندازه اپلیکیشن Talabat دارای رستوران های متنوعی نیست ولی به دلیل اینکه امکان مشاهده نظرات مشتریان وجود دارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اپلیکیشن گاه شمار دبی | Dubai Calendar

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفر به دبی، اپلیکیشن گاه شمار دبی می باشد. این برنامه، شما را از آخرین اخبار و اتفاقات باخبر می کند. هم چنین شما در اپلیکیشن تقویم دبی یا گاه شمار دبی، از برنامه ها، مناسبت های ویژه، اعیاد و رویدادهای فرهنگ در سطح شهر دبی مطلع می شوید. این برنامه دارای دسته بندی های مختلفی می باشد؛ فقط کافی است که با فیلتر کردن گزینه ها، درباره موضوع مورد نظرتان اطلاعاتی بدست بیاورید.

اپلیکیشن بدنسازی گاواپاس | GuavaPass

اپلیکیشن های سفر به دبی

اگر شما به ورزش و سلامت خود اهمیت می دهید، حتما در سفر خود به دبی، اپلیکیشن بدنسازی گاواپاس دانلود کنید. با نصب این اپلیکیشن، می توانید عضویت و حق استفاده از باشگاه های بدنسازی مختلف در سرتاسر دبی را خریداری و از آن ها استفاده کنید. شما در برنامه گاواپاس، می توانید به بیش از ۸۰ باشگاه بدنسازی در دبی  دسترسی داشته و در رشته های ورزشی مثل یوگا، بدنسازی، ایروبیک و …شرکت نمایید. هم چنین این برنامه در ابوظبی و چند شهر در کشورهای جنوب شرق آسیا فعال است. نرخ ویژه تور استانبول

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: اپلیکیشن های سفر به دبی,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول,نرخ ویژه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: